fbpx
דף ראשי

להתעורר לבוקר עור!

איך זה מרגיש להזמין אונליין מוצר קוסמטי ולקבל חוויה מפתיעה כל פעם מחדש?

הכירו את joy365, המיזם שעשה מהפכה בעולם צריכת הקוסמטיקה המקצועית בארץ.  כך הפך הרעיון הקטן של מיה ארזי, אשת עסקים ויזמית בינלאומית לחנות אונליין מובילה בישראל לרכישת קוסמטיקה מקצועית ולאחת הקהילות המשמעותיות בפייסבוק לצריכת תוכן לא ממומן בנושאי טיפוח ופעילות לעזרת אוכלוסיה מוחלשת.
מה כבר יכול להיות שונה בחנות קוסמטיקה? אם תשאלו את מיה "קוסמטיקה אפשר באמת להשיג בהמון חנויות. אנחנו לא רק מוכרים קוסמטיקה איכותית, אנחנו גם אורזים ללקוחה חוויה".
בשיתוף joy365
פורסם ב 16/03/22

תבואי, את חייבת להרגיש מה זה joy365!

בשיחה הראשונה של מיה ושלי, הרגשתי את הלהט, את מהירות ההחלטה. היא הסכימה לכתבה בתנאי אחד, שאבוא לראות את המקום לפני הכל כי לדבריה אי אפשר להסביר מה זה joy365 מבלי להרגיש, אז נסעתי למרכז העשייה ברחובות ונכנסתי לבית בו מדפים לא נגמרים של מוצרים והמון ורוד.  במרכזו מיה וצוות נלהב של נשים שעובדות זו לצד זו באינטנסיביות ועם זאת אי אפשר שלא להרגיש את החיבה והנועם ששורר במקום.

מיה מה קורה כאן ומה זה הריח הזה?

"זה המתחם הצנוע שלנו, קשה לאנשים להאמין שהכל קורה תחת קורת גג אחת, אבל אנחנו עובדות כאן לפעמים גם 24/7. הריח הזה שאת מריחה הוא מרווה, היה לי רעיון להכניס בביוטי בוקס הקרובה שאנחנו שולחים למנויות באתר,  צרור ריחני של מקל מרווה שהכנתי אישית וישמש אותן בבית למטרת טיהור וחיטוי."

מהר מאוד התברר שהמרווה היא רק דוגמא אחת קטנה לדרך החשיבה של מיה, היא מבחינתה תמיד תחפש את ההפתעות החדשות שיגרמו ללקוחה להרגיש שכאן יש חשיבה אישית בכל קופסא הנשלחת אליה אחת לחודש.

רגע ורוד – קופסת ביוטי בוקס חודשית עד הבית, לשינוי בריאות העור והגישה לחיים

מה זה בדיוק קופסאות הביוטי בוקס של המנויות החודשיות?

"לכל אחת מגיע רגע ורוד, בכל חודש אנחנו שולחים למנויות שלנו באתר קופסת הפתעה ובה תכשירים המותאמים לה אישית על פי אבחון מקיף שכל מנויה ממלאת. אנחנו שמות לב לכל פרט ופרט שנכנס לקופסא  כך שהכל יהיה רלוונטי ללקוחה הספציפית, בר שימוש ומותאם אישית למי שמקבל/ת אותו.

מרבית העשייה פה סובבת סביב הצד היצירתי של איך להפתיע את המנויה בין כל אותם תכשירי הטיפוח ולוודא שהלקוחה מקבלת מעבר לקופסא של קוסמטיקה מקצועית, אלה גם חוויה. הקופסאות מטורפות ברמת המוצר, ברמת ההפתעות וברמת האריזה. לפתוח את הקופסה רגע ורוד זה לפתוח חגיגה"

תבואי, את חייבת להרגיש מה זה joy365!

בשיחה הראשונה של מיה ושלי, הרגשתי את הלהט, את מהירות ההחלטה. היא הסכימה לכתבה בתנאי אחד, שאבוא לראות את המקום לפני הכל כי לדבריה אי אפשר להסביר מה זה joy365 מבלי להרגיש, אז נסעתי למרכז העשייה ברחובות ונכנסתי לבית בו מדפים לא נגמרים של מוצרים והמון ורוד.  במרכזו מיה וצוות נלהב של נשים שעובדות זו לצד זו באינטנסיביות ועם זאת אי אפשר שלא להרגיש את החיבה והנועם ששורר במקום.

מיה מה קורה כאן ומה זה הריח הזה?

"זה המתחם הצנוע שלנו, קשה לאנשים להאמין שהכל קורה תחת קורת גג אחת, אבל אנחנו עובדות כאן לפעמים גם 24/7. הריח הזה שאת מריחה הוא מרווה, היה לי רעיון להכניס בביוטי בוקס הקרובה שאנחנו שולחים למנויות באתר,  צרור ריחני של מקל מרווה שהכנתי אישית וישמש אותן בבית למטרת טיהור וחיטוי."

מהר מאוד התברר שהמרווה היא רק דוגמא אחת קטנה לדרך החשיבה של מיה, היא מבחינתה תמיד תחפש את ההפתעות החדשות שיגרמו ללקוחה להרגיש שכאן יש חשיבה אישית בכל קופסא הנשלחת אליה אחת לחודש.

רגע ורוד – קופסת ביוטי בוקס חודשית עד הבית, לשינוי בריאות העור והגישה לחיים

מה זה בדיוק קופסאות הביוטי בוקס של המנויות החודשיות?

"לכל אחת מגיע רגע ורוד, בכל חודש אנחנו שולחים למנויות שלנו באתר קופסת הפתעה ובה תכשירים המותאמים לה אישית על פי אבחון מקיף שכל מנויה ממלאת. אנחנו שמות לב לכל פרט ופרט שנכנס לקופסא  כך שהכל יהיה רלוונטי ללקוחה הספציפית, בר שימוש ומותאם אישית למי שמקבל/ת אותו.

מרבית העשייה פה סובבת סביב הצד היצירתי של איך להפתיע את המנויה בין כל אותם תכשירי הטיפוח ולוודא שהלקוחה מקבלת מעבר לקופסא של קוסמטיקה מקצועית, אלה גם חוויה. הקופסאות מטורפות ברמת המוצר, ברמת ההפתעות וברמת האריזה. לפתוח את הקופסה רגע ורוד זה לפתוח חגיגה"

כמה עולה מנוי על ביוטי בוקס חודשי?

"הקופסה עולה 150 שקלים כולל משלוח עם שליח הביתה והיא מכילה מוצרים בשווי של כ-500 שקלים וחוויה שהיא פרייסלס!

החוויה מתחדשת בכל חודש עם הפתעות לנשמה כמשחקי חברה, קלפי העצמה ליום יום, מחזיקי מפתחות עם אבן אנרגטית, חליטות תה ברקיחה אישית וערכת דוגמיות בהתאמה אישית כדי שהלקוחה תוכל להתנסות במוצרים חדשים גם מבלי לרכוש אותם".

קניון האונליין joy365 - לבחור את התכשיר המדויק לך ביותר, על מנת להנות משינוי משמעותי בעור.

חוץ מהביוטי בוקס, אפשר גם לבחור מוצר ספציפי באתר?

"בהחלט. בחנות יש מעל 5000 מוצרים ואנחנו מחזיקים את המגוון הגדול ביותר של קוסמטיקה מקצועית כולל ביופור, כריסטינה,  SR COSMETICS, ROYAL CARE ועוד רבים ואיכותיים. רוב הלקוחות מגיעים בשל צורך ספציפי לטפל בבעיית עור ואנחנו מלמדים אותם לבחור את המוצר הכי מדוייק להם. 

הלקוחות שלנו יודעים שאנחנו תמיד נמצא עבורם את הפתרון המשתלם ביותר".

לפני מספר שנים חזרה מיה מרוסיה בה שהתה 13 שנים. לא היתה זו שהות מרצון, הנסיבות היו לא קלות.

"נשארתי ברוסיה 13 שנים בשל חטיפתו של בני על ידי מי שהיה אז בעלי. אין לתאר את המאבקים שעברתי שם מול גופים ברי כוח ומול אנשי מפתח ברוסיה, למרות הכל הצלחתי לאתר את בני, לא להכנע לגזירה ולשמור איתו על קשר הדוק למרות החשש שהנסיבות יפרידו בינינו רגשית. בקיץ האחרון הוא הגיע לישראל ומבחינתי זו היתה סגירת מעגל".

מקריית עקרון ועד החיים לצד ילד חטוף והצלחה עסקית ברוסיה ומזרח אירופה

לפני מספר שנים חזרה מיה מרוסיה בה שהתה 13 שנים. לא היתה זו שהות מרצון, הנסיבות היו לא קלות.

"נשארתי ברוסיה 13 שנים בשל חטיפתו של בני על ידי מי שהיה אז בעלי. אין לתאר את המאבקים שעברתי שם מול גופים ברי כוח ומול אנשי מפתח ברוסיה, למרות הכל הצלחתי לאתר את בני, לא להכנע לגזירה ולשמור איתו על קשר הדוק למרות החשש שהנסיבות יפרידו בינינו רגשית. בקיץ האחרון הוא הגיע לישראל ומבחינתי זו היתה סגירת מעגל".

גירושין במדינה זרה עולה לא מעט. איך הסתדרת?

"למעשה זה מה שדחף אותי ללמוד רוסית ולהקים עסק במהירות. לקחתי את הקונספט של עגלות ים המלח, שיניתי את הגישה ממכירה אגרסיבית לטובת הקופה של העגלה למכירה לטובת הצרכים של הלקוחה וזה פשוט הצליח!  לאחר כשנה כבר היו לי 13 נקודות מכירה בקניונים ומאוחר יותר גם חנויות, רשת סלוני יופי ומפעל לייצור סבונים."

מאיפה תעצומות הנפש?

"החיים חישלו אותי כילדה. בבית ספר יסודי המורים חשבו שאני מפגרת כי אף אחד לא ממש הבין משהו על הפרעת קשב, אגב, כתבתי על החוויה הזאת בקבוצת הפייסבוק "צלחת מעופפת", שזה היה הכינוי שליווה אותי שנים רבות.

למדתי להתעלם מרעשי רקע של אנשים קטנים ואחרי כל מה שעברתי אני יודעת שאף קושי לא נשאר לנצח. הגישה שלי בחיים היא שהכל עובר, גם הדברים הקשים… ודווקא מאחר והכל זמני, חשוב ללמוד ולהפיק את המירב מהדברים הטובים שקורים לנו בחיים".

כך הפך קניון האונליין הגדול לאחת הקהילות הפעילות בתחום הקוסמטיקה.

קשה להאמין שמיזם הקוסמטיקה joy365  קיים רק שלוש שנים.

לצד חנות האונליין מתקיימת פעילות ענפה בקבוצת הפייסבוק שהפכה לאחת הקהילות הפעילות בתחום הקוסמטיקה והעשייה החברתית.

איך אפשר להספיק להרים מיזם קוסמטי כל כך גדול, תוך 3 שנים? 

"שלוש שנים זה המון זמן. את יודעת כמה אפשר להספיק ביום שלם?  שכשעסוקים בעשייה והיא מדויקת ומחוברת לבטן, הדברים קורים באופן טבעי. כשחזרתי לארץ העברתי את רוב זמני בציור אך הרגשתי שאני חייבת לעשות משהו חדש וכך קרה. חבר יקר ומנטור עסקי המלווה אותי בשנים האחרונות לימד אותי איך לעצב חנות אונליין ולא האמנתי כמה זה קל. מרוב התלהבות לא עזבתי את המחשב ועד הבוקר כבר היתה לי חנות מוכנה עם לוגו ומיתוג ו-600 מוצרים.

החנות היתה מהממת ונוחה למשתמש אך ההזמנות נכנסו בטיפטופים קלים. בפגישה הבאה עם המנטור הוא פרס בפניי את האפשרויות לקידום והמליץ על קמפיין בגוגל. מי שמבין יודע שלוקח לקמפיינים זמן עד שהם מתחילים להראות תוצאות אך אני חסרת סבלנות, אחרי שראיתי שהעלויות של גוגל גבוהות התערבתי עם המנטור שלי שאפשר להגיע לקידום יעיל יותר בלי גוגל. חילקנו את התקציב ל-2, חצי נשאר בגוגל ואת החצי השני הוצאתי על קמפיין מקורי בקבוצת פייסבוק שפתחתי. החלטתי שבמקום לתת כסף לגוגל, אני אתן אותו באופן ישיר ללקוחות.

לא חששת להפסיד את הכסף?

"אף אחד לא מבטיח לאיש דבר כשהוא בשלבי פיתוח עסק ומצד שני ידעתי בדיוק מה נכון לעשות וזה היה חייב להיות שונה מבחינתי מהפרסום הקונבנציונלי. תוך ימים ספורים מצאתי את עצמי שולחת למאות נשים שאלוני התאמה ןלאחר האבחון שלחתי להן קופסה ורודה עם דוגמיות בהתאמה אישית. נשים החלו לכתוב משובים, לשתף ותוך תקופה לא ארוכה הקבוצה החלה להגיע לחשיפה מטורפת. לא מעט גם כותבות בה חוות דעת על המוצרים אותם הן מקבלות הביתה, אנחנו לא מצנזרים חוות דעת. הכל אמיתי. כלום לא ממומן.

אם כל אחת יכולה לכתוב חוות דעת על מוצרים שלכם, יש גם מקום לחוות דעת שליליות?

"אין חוות דעת שלילית בעיני, יש חוות דעת כנה. מבחינתי יושרה בכל הקשור למוצרים, זה התנאי הראשון ואני לא גובה תשלום מהמותגים על חשיפה ולכן אני גם לא מחוייבת לחוות דעת טובות לאף אחד. יש מותגים שמפחדים לתת לנו דוגמיות להתנסות בגלל זה וגם זה בסדר. מי שלא בטוח שיש לו מוצר שווה – שיחסוך מאיתנו את ההתנסות.

קהילת joy365  – כך הפכו חברות הקהילה הקוסמטית, למתנדבות למען החברה בישראל

לפי מה שאת אומרת, המניעים של joy 365 אינם רק כלכליים?

"בדיוק כך! מבחינתי נתינה היא נשימה לכל דבר, תנאי בסיסי לחיים, על מנת לשאוף אויר, חייבים לפני כן להוציא החוצה את האויר הקיים ורק אז אפשר לקבל חדש. זה לא סתם סלוגן זה לתת ולקבל, לתת ולקבל וזה כדור שלג מתעצם ואם יש בידי את הכוח להוסיף ורוד לעולם ולהעצים אותו בעזרת אלפי נשים מדהימות מהקבוצה – אני הולכת על זה!".

איזה דברים טובים חברתית הצלחת לעשות בזכות הכוח שניתן לך?

"כאמור, אני לא לבד בזה ואין לתאר כמה מדהימות החברות בקהילה הורודה שלנו. עשינו ביחד מלא דברים מקסימים. בימי שלישי אנחנו נפגשות אצלי בבית, אורזות ערכות טיפוח והיגיינה לחיילים בודדים, לנשים במקלטים, לנערות בסיכון ולא פעם עשינו פרויקטים למען נשות גיל הזהב. ההירתמות של חברות הקהילה מחממת את הלב ומעוררת הערצה! לא מובן מאליו, הן  באות לכאן על חשבון הזמן האישי שלהן ומכינות חבילות מלאות אהבה.

אני משתדלת תמיד לייצר פעולות שיווקיות עם תועלת כפולה. גם קידום עסקי אך גם תועלת חברתית וסביבתית. בשנה האחרונה העלינו את המודעות לבעיית חתולי הרחוב על ידי הוספת מזון יבש ומידע על חתולי הרחוב שצירפנו לכל משלוח.

רוב האתגרים בקבוצה הם בעלי אופי חברתי חשוב אך גם שטותי וכיפי לילד הקטן שבתוכינו. פעם אחת המשימה היתה לכתוב עם בני המשפחה מלא כרטיסי ברכה לבוקר ורוד ולהניח אותם בלילה על חלונות רנדומאליים של רכבים.

בבוקר קמתי לידיעה ב Ynet עם השאלה "מי עומד מאחורי ברכת יום ורוד לתושבים?" וזה היה פשוט אושר. למי שקיבל את הברכה, לחברות הקבוצה שטרחו עם ילדיהם ולי.

זה טיבו של שפע, ברגע שאתה נותן, אתה מקבל ואכן שפר גורלנו ואנו יכולים לאפשר את המשך הנתינה הזו מהרווחים של החנות ומהירתמות של בעלי מותגים".

קניון האונליין הגדול – כמו ללכת לטיפול פנים מקצועי ומותאם, רק בלי לצאת מהבית!

ביליתי לא מעט באתר, הוא עשיר מאוד במוצרים, איך לא אלך בו לאיבוד ואוכל לבחור רק את המתאים לי?

"כשלקוחה לא יודעת מה היא רוצה אני תמיד אנחה אותה לרכוש פריט בטווח מחירים נמוך יחסית וביחד עם ההזמנה שלה אני כבר אשלח לה מגוון רחב של דוגמיות להתנסות וכך ברכישה הבאה שלה הקניה תהיה מדויקת בעבורה".

את אומרת שהחומרים במוצרים פעילים, כל התכשירים בטוחים לכל אחד? 

"זו השאלה החשובה ביותר בכל הקשור לקניית מוצר מקצועי עם אחוז גבוה של חומר פעיל. אנחנו לא מאפשרים רכישת מוצרים כאלו ללא אבחון של קוסמטיקאית הבית.

אנחנו מבצעות אבחון מדויק על ידי תמונות (ברורות וללא פילטרים) ואם צריך אז גם דרך שיחת וידאו. הלקוחה מקבלת המלצה והנחיות שימוש".

האם המוצרים בקניון האונליין מטפלים בבעיות נוספות פרט לעור הפנים?

"בהחלט, מדובר על מוצרים המטפלים בכלל בעיות העור, החל מעור הפנים, הזדקנות, אקנה, פיגמנטציה ועוד ועד לטיפול בסבוריאה, פסוריאזיס, פטרת, טחורים, כאבי שרירים ועוד בעיות רבות.

החוויה משלבת ייעוץ אישי מקצועי כבר ברמת ההזמנה והכל מבלי לצאת מהבית, כל זאת לצד פינוקים והמון מתנות אישיות נלוות המחכות בתוך המארז. סוג של קליניקה מקצועית עם צ'ופרים לנפש".

כאן הסתיים הראיון עם מיה, יחד עם זאת אני ככתבת רוצה לשתף אתכם בחוויה קטנה שהתרחשה מעט לפני הראיון.

לראיון הזה קדמו שני דברים. מיה שלחה לי הביתה קופסת אהבה קוסמטית כי אמרה שחשוב לה שאתנסה לפני שאכתוב. במקביל, הסכימה לראיון כאמור רק בתנאי שאגיע אליה לחברה.

כשהגעתי אליה לרחובות שאלה אותי:"נו, נכון שחשוב היה שתבואי לפני שתכתבי?"התשובה שלי הפתיעה אותה כשעניתי שלא. כשקיבלתי את הקופסא הביתה מספר ימים קודם לכן, כבר הבנתי הכל אודות שירות אחר, שימת לב לפרטים הקטנים, איכות התכשירים ותכולה שנבנית אישית ובאופן מקצועי והכי הרגשתי את הנשמה של מיה בתוך הקופסא וזה משהו שלא מרגישים כל יום, כשמזמינים הביתה מחנות אינטרנט.

 

בקרו בקניון הקוסמטיקה הגדול:  JOY365

הצטרפו לקהילת הנשים הגדולה של JOY365: 

https://www.facebook.com/groups/joy365

לעדכונים על חדשות הקוסמטיקה הצטרפו לדף העסקי של JOY365:

https://www.facebook.com/JOY365.OFFICIAL

 

© כל הזכויות שמורות ל Megazin – מגזין המשפיעים והמומלצים ברשת מבית מיזם הגלגל לקידום עסקים

אודות הכותבת - גלית הראל העומדת בראש מיזם הגלגל

בעברה יועצת עסקית ושיווקית בגופים מטעם משרד הכלכלה. מחלוצי קידום העסקים בפייסבוק. מביאה תפיסה המצדדת באיכות המסר של מפרסמים, כתיבה מקצועית ויכולות קריאטיביות, כחלק מהבנה שרק כך ניתן להביא עסקים לכדי הצלחה ברשת.

בעלת תואר בספרות וניסיון עשיר בכתיבה תדמיתנית ושיווקית לעסקים, כתבות ראיון בעיתונות הארצית, טורים אישיים ב Ynet ועוד.

מעוניינים בכתבה מקצועית לעסק? הכירו אותנו ופנו אלינו לבדיקת התאמה מכאן.