בעלי עסקים ועצמאיים: יש לכם סיפור חזק מאחורי העסק? הכירו את הכתבות המקצועיות שלנו, כעת בעלות הכרות שיפורסמו במגזין החדש והמקודם שלנו… 7 ימים וגם לכם יכולה להיות כתבה מקצועית שתבנה לכם שם דבר.
אז יש לכם סיפור מיוחד מאחורי העסק? מאחוריכם? אתם אולי עדיין מחפשים את הדרך לספר את הסיפור באופן מקצועי שיגע בבטן הרכה של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם? יתכן שהכתבות יתאימו ויתרמו לקידום העסק שלכם!
נעים מאוד, גלית הראל בעלת "מיזם הגלגל". כששואלים מה ייחודי לכתבות שלנו, אני תמיד מעדיפה להציג אותן, אם הרגשתם בבטן הרכה, זו התשובה.
ועדיין, אנחנו לא מכירים, אז בואו אספר לכם קצת מדוע הכתבות האלו עושות את זה ללקוחות פוטנציאלים שלכם:
לפני הכל חשוב שתדעו – כתבה מקצועית היא הדרך המומלצת לגרום לאנשים המגיעים מגוגל או ממקום אחר ברשת לבחור בכם, מאחר והיא נכתבת על ידי גורם מקצועי חיצוני ונחשבת להמלצה חמה, דבר המכריע את בחירת הגולש וגורם לו להעדיף אתכם משמעותית על המתחרים.
הכתבות שלנו משלבות תהליך מיתוג ייחודי זה, שמגדיל את ערך המוצרים, השירותים והאדם עליו אנחנו כותבים.
שילוב הכתיבה העיתונאית ( כתבות ראיון, סקירות, טורים אישיים ב Ynet ועוד) לצד ניסיון קידום עסקים באינטרנט, יוצר יתרון יחסי עצום לעסק/לאדם עליו אנו כותבים ומביא לקוחות פוטנציאלים הקוראים את המאמר, לבחור בו. שילוב הכתיבה העיתונאית לצד ניסיון קידום עסקים באינטרנט, יוצר יתרון יחסי עצום לעסק/לאדם עליו אנו כותבים ומביא לקוחות פוטנציאלים הקוראים את הכתבה המקצועית, לבחור בו.
כמעט שני עשורים אנחנו עוסקת בקידום עסקים ברשת ובתהליכי מיתוג וחידוד מסרים לעסקים שלא מצליחים לבטא את עצמם, כתוצאה מהתהליך, מתחילים העסקים לחוות גל של פניות כאשר הם מפרסמים את התכנים החדשים.
המלצות לשימוש נכון בכתבה לצורך קידומכם, ינתן לכם בשיחת ההכרות בה נבדוק האם כתבה שכזו תתאים לכם.
חינוך
קרוב לאפס אחוזי נשירה מהלימודים, זה אחד היעדים המשמעותיים ביותר להצלחת ההון האנושי של החברה הישראלית וזה בדיוק מה שעושה “תכנית צולחים” של אורנה אזולאי.
ד”ר אסתר קורן – רופאה וטרינרית, מומחית למחלות עופות, שעבדה במסגרת מועצת הלול 20 שנה, לא חשבה שיום אחד תרתום את כל הידע הרפואי, לטובת קידום תחום הקוסמטיקה כתחום מדעי בישראל. קיראו עליה ועל המדריכים החדשים לשיפור העור מהבית.