fbpx
דף ראשי

כמה לקוחות סגרו איתך החודש בזכות המיתוג הגרפי?

נעמה דוד, בעלת סטודיו למיתוג גרפי, הפכה את העיצוב הגרפי לאחד הכלים העוצמתיים ביותר להגדלת כמות לקוחות בחברה. כך הפך דיון אסתטי על צבע האתר, לדרך בה מצליחים לגעת בליבו של הלקוח הפוטנציאלי בעסק!

בשיתוף סטודיו נעמה
פורסם ב 25/10/20

בת הקיבוץ שהתברגה במרכז העשייה העסקית.

נעמה דוד, גדלה בקיבוץ החותרים. כאשר החליטה משפחתה לעזוב את הקיבוץ בהיותה בת 15, עברה המשפחה לזיכרון יעקב על מנת להישאר עטופה בטבע הכרמל אותו אהבה. כיום מתגוררים נעמה, בעלה ושלושת בנותיהם בבנימינה הסמוכה.

הבחירה לגור באזורים כפריים ומרוחקים יחסית ממרכז העשייה, מעולם לא עצרה אותה מלהגיע למחוזות מקצועיים מוערכים.

מזה שנים היא עובדת עם חברות מובילות כ"איגוד יבואני הרכב בישראל", חברת ההייטק והפיתוח "ננו סונול", עירית כפר יונה וכן מאות עסקים קטנים ובינוניים.

 

נעמה

יש הצע כל כך גדול של מעצבים גרפיים, מה גורם לחברות לפנות דווקא אליך?

"הסטודיו שלי, עוסק במיוחד בחברות, ארגונים ועסקים קטנים ובינוניים, עולם תחרותי והישרדותי. זו הסיבה שאני מרגישה אחריות גדולה, שחברות בוחרות לעבוד איתי ואני נותנת את המיטב המקצועי שלי

לא פעם חברה פונה אלי שאעצב לה משהו מהיום להיום, יש לי את היכולת לעשות זאת, מה שמשפר משמעותית את חוויית שירות הלקוח של החברה וברור שכאשר לקוח פוטנציאלי חווה חוויה חיובית עם ספק, סיכוי הסגירה גדלים משמעותית.

יש סיפוק ענק כאשר את מלווה חברה לאורך זמן".

נעמה

מ"איתן מעדני בשר" ועד "איגוד יבואני הרכב בישראל"

על מנת לראות מה עושה מיתוג חדש למוצר וליוקרתו, שולפת נעמה שתי תמונות של לפני ואחרי. שתיהן של "איתן מעדני בשר" מעדניית בשר מוכרת ופופולרית הממוקמת בבית חנניה.

עותק של עותק של עותק של עותק של עותק של עותק של עותק של Cream Corner Frame Photography Logo (20)
 

התמונות מדגימות כיצד ניתן להפוך עוד חנות בשר, למעדניית פרימיום יוקרתית.

"המעדנייה הגיעה אלי, עם צורך לעשות מייק אובר שיביא לשינוי בתפיסת יוקרת המקום.

קודם כל נפרדנו מהצבע האדום והכתום לטובת צבעים אלגנטיים של זהב, שחור ולבן, כל המוצרים עברו אותו שינוי דומה ובכל מקום באזור יישובי חוף כרמל והאזור החלו להופיע שלטי חוצות תואמים, כך גם באתר ובחזות משאיות המשלוח".

מיתוג – מושג שבסך הכל שואל 'כמה לקוחות סגרו איתך בזכות הניראות שלך?'

למה היה חשוב לשנות את המראה של המוצרים? במה זה משפיע על העסק?

"זו השאלה הכי חשובה שאפשר לשאול מעצב גרפי. הגיע הזמן להוריד מערכו של הדיון על הטעם האישי ולהתחיל לדבר על כמות הלקוחות שסוגרים איתך בזכות זה. מדובר בעצם על מה שנקרא "UX" או "חוויית משתמש", מונח שבסך הכל אומר משהו פשוט: מה עובר על הלקוח שלך כשהוא רואה אותך וכמה זה ישפיע בסופו של דבר על הרצון שלו להמשיך איתך.

התוצר העיצובי לא צריך להיות רק יפה , הוא צריך לדבר. אפשר לקרוא לזה אסטרטגיה. אני חושבת על מיתוג החברה ומנסה להפיק את הדבר הכי טוב בשבילה ובשביל קהל היעד שלה ולכן בתהליך העבודה אני שמה דגש על ניתוח הארגון, החברה וצרכיהם."

דוגמא לכך ניתן לראות במיתוג שעשתה נעמה ל"איגוד יבואני הרכב בישראל", החל מהלוגואים בעברית ובאנגלית, דרך עיצוב האתר בעברית ועיצוב האתר באנגלית שעלה בימים אלה.

OPEN SPACE – מתחם משותף של שמחה וסיעור מוחות מקצועי

העיצוב הגרפי, הוא תחום המשתלב בצורה טבעית בצרכיו של כל עסק קיים. כחלק מההבנה הזו, כמו גם הרצון לעבוד בחברה טובה, הקימה נעמה מתחם עבודה משותף בבנימינה, בו היא עובדת ואותו היא חולקת עם 4 אנשי מקצוע המהווים לא פעם קבוצת 'מאסטר מיינד', הפריה מקצועית והשראה הדדית.

לא יותר נוח לעבוד מהבית?

"תגדירי נוח. אחד הקשיים של עצמאי, הוא ההתמודדות האין סופית עם הלבד. המקום הזה לא נועד להגדיל הכנסות מבחינתי. אבל אין תחליף לחברה המקצועית, להתייעצויות וסיעור המוחות שמשפרים משמעותית את המוצרים והשירותים של כולנו… ובמקביל, לא מתים משעמום ומבדידות, כפי שעשוי לקרות כשבוחרים בבית כסביבת עבודה.

אפילו היכולת לשתף זה את זה בהתמודדות שלנו מול לקוחות, הופכת את ההתמודדות לקלה הרבה יותר".

יש לקוחות שתבחרי לא לעבוד איתם?

"לגמרי! אני רוצה חברה או עסק שקודם כל נעים לעבוד מולו, חברות שיעריכו את המקצועיות שלי, את ההשקעה והזמן שאני נותנת בשפע, שיסמכו עלי מקצועית ולא "יכתיבו" לי מה לעשות, כך שאוכל לתת להן את המיטב".

לסיום, יש משהו שחשוב לחברות ועסקים לדעת לפני שהם פונים למעצב גרפי?

"בטח. האחריות של המעצב הגרפי הוא להעביר את המסר המקצועי ללקוח שלך. זו אחריות אישית כבדה, זה קובע המון את סיכויי הצלחת המוצר או השירות שלך והאופן בו יתייחס אליך הלקוח שלך.

זו הסיבה שחשוב לראות דוגמאות עבודה של המעצב לפני תחילת העבודה איתו, בשלב הבא להיפגש ולחוות אותו על מנת לראות שמתחברים ובמידה ומתחברים, אז פשוט לסמוך עליו מקצועית, הוא יודע מדוע הוא בוחר בעבורך את מה שהוא בוחר, בסופו של דבר, אתה תודה לו על כך ומיתוג נכון, יגרום גם להרבה יותר לקוחות שלך להודות לך".

מוזמנים לפנות ישירות לנעמה דוד:

אתר מקצועי: http://www.studio-n.co.il/

דף הפייסבוק: "סטודיו נעמה"

טלפון או וואטסאפ (נעמה): 050-8377093

© כל הזכויות שמורות ל Megazin – מגזין המשפיעים והמומלצים ברשת מבית מיזם הגלגל לקידום עסקים

אודות הכותבת - גלית הראל העומדת בראש מיזם הגלגל

בעברה יועצת עסקית ושיווקית בגופים מטעם משרד הכלכלה. מחלוצי קידום העסקים בפייסבוק. מביאה תפיסה המצדדת באיכות המסר של מפרסמים, כתיבה מקצועית ויכולות קריאטיביות, כחלק מהבנה שרק כך ניתן להביא עסקים לכדי הצלחה ברשת.

בעלת תואר בספרות וניסיון עשיר בכתיבה תדמיתנית ושיווקית לעסקים, כתבות ראיון בעיתונות הארצית, טורים אישיים ב Ynet ועוד.

מעוניינים בכתבה מקצועית לעסק? הכירו אותנו ופנו אלינו לבדיקת התאמה מכאן.

 

אודות הכותבת - גלית הראל בעלת מיזם הגלגל
בעברה יועצת עסקית ושיווקית בגופים מטעם משרד הכלכלה. מחלוצי קידום העסקים בפייסבוק. מביאה תפיסה המצדדת באיכות המסר של מפרסמים, כתיבה מקצועית ויכולות קריאטיביות, כחלק מהבנה שרק כך ניתן להביא עסקים לכדי הצלחה ברשת.
בעלת תואר בספרות וניסיון עשיר בכתיבה תדמיתנית ושיווקית לעסקים, כתבות ראיון בעיתונות הארצית, טורים אישיים ב Ynet ועוד.
מעוניינים בכתבת המלצה לעסק? הכירו אותנו ופנו אלינו מכאן לבדיקת התאמה 

כתבות עסקים חדשות במגזין הגלגל: